+372 47 25 434
abivahendikeskus@hnrk.ee

E-R 8:00-16.30.
LÕUNA 12:00-12:30

Sadama 16, Haapsalu

E-R 8:00-16.30.
LÕUNA 12:00-12:30

Sadama 16, Haapsalu

+372 47 25 434
abivahendikeskus@hnrk.ee

Alates 1. detsembrist kaob täielikult paberil abivahendi kaart


Alates 1. detsembrist 2020 kaob täielikult paberil abivahendi kaart ning abivahendi kasutajad saavad sotsiaalkindlustusameti iseteeninduses näha oma varasemaid ja uusi abivahendi ostu- ja üüritehinguid. Ostjal ei pea olema kaasas midagi muud peale isikut tõendava dokumendi ja kehtiva tõendi.

Kõik soodustingimustel tehtud tehingud lähevad reaalajas Sotsiaalkindlustusametini. Teenuse osutaja näeb otse kliendi õigustatust ja seda, kuna inimene viimati mingit abivahendit ostis ning välistab olukorra, et keegi samal kuul mitmest kohast mähkmeid ostab rohkem kui talle soodustingimustel määratud.

Iseteenindusse saab siseneda sotsiaalkindlustusameti kodulehe kaudu aadressil sotsiaalkindlustusamet.ee või otselingiga iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee. Keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID-ga.

 

 

 

Loe veel

Umbe 30 sõna kirjeldust uudise kohta

Sotisaalkaitseministri määrusega uuendati abivahendite loetelu tingimusi, piirhindu, piirlimiite, laiendati abivahendi tõendi väljakirjutamise õigusi ja abivahendi vajaduse tuvastajate ringi. Muudatuste eesmärk on tagada paremad võimalused abivahendite soetamisel või üürimisel. Peamised muudatused:

Alates 1. jaanuarist 2022 jõustuvad abivahendite määruse muudatused. Toome all välja olulisemad muudatused. Ortoose (sh tallatugesid) ja uriini eritumist suunavaid abivahendeid (nt kateetrid ja uriinikotid) hakkab rahastama EestiTervisekassa ja nende

Abivahendimääruse muudatused alates 2019.a oktoobrist. Kordustõendi vajadus Alates 1. oktoobrist 2019 jõustus abivahendite määruse muudatus, milles on tehtud erinevaid täiendusi. Ühe suure muudatusena täiendati oluliselt nende abivahendite loetelu, kus puudub

Scroll to Top